BIFULCO, FRANCESCO
BIFULCO, FRANCESCO
DIPARTIMENTO DI STUDI UMANISTICI
Smart Cities at the forefront: managing the development of greenfield cities
2014 Amitrano, CRISTINA CATERINA; Alfano, Annunziata; Bifulco, Francesco
A network approach for product innovation in SMEs; evidences from Italian Shoes and Packaging Industries
1999 Stampacchia, Paolo; Bifulco, Francesco; Colurcio, M.; Maggiore, G.
Superconduttività: il futuro tecnologico è già realtà
1995 Bifulco, Francesco
City marketing in local governance: a comparison between two italian places.
2009 Bifulco, Francesco; Marino, M.; Bassani, S.
Customers “experience-driven” and value proposition in S-D Logic: evidences in a cultural network
2009 Bifulco, Francesco; Brognieri, W.; Ilario, A.
COMPETENZE E RETI DI IMPRESE PER LA LOGISTICA INTEGRATA: UNA VERIFICA EMPIRICA NELLE IMPRESE ITALIANE DI SHIPPING DI LINEA
2001 Bifulco, Francesco
Territorial marketing strategies: evidence from region Calabria.
2007 Bifulco, Francesco; M., Marino
ANALISI STRATEGICA DELL'INDUSTRIA ALIMENTARE NELLE PRINCPALI FILIERE DI PRODOTTO
1998 Bifulco, Francesco
LE INNOVAZIONI GESTIONALI NEI PROCESSI INNOVATIVI DELLE PMI INDUSTRIALI
2001 Bifulco, Francesco
ANALISI DI BILANCIO
1991 Bifulco, Francesco; Salvatori, M.
L'ANALISI PER INDICI DEL BILANCIO DI ESERCIZIO
1997 Bifulco, Francesco
MANAGING INNOVATION THROUGH A NETWORK APPROACH: THE CASE OF ITALIAN SMEs IN PACKAGING AND SHOES INDUSTRIES
1999 Bifulco, Francesco; Maggiore, G; Colurcio, M.
MANAGEMENT INNOVATIONS AND NEW PRODUCT DEVELOPMENT: AN EMPIRICAL ANALYSIS IN THE ITALIAN SMALL BUSINESS
1998 Bifulco, Francesco
ENTREPRENEURIAL BEHAVIOURS IN THE INTERNATIONAL DEVELOPMENT OF SMALL BUSINESS
1996 Bifulco, Francesco
I percorsi di innovazione nelle imprese industriali: un approccio olistico
2004 Bifulco, Francesco
LE TECNICHE DI ESTRAPOLAZIONE E DI CORRELAZIONE PER LA PREVISIONE DELLE VENDITE
2001 Bifulco, Francesco
LE ALLEANZE STRATEGICHE PER L'INTERNAZIONALIZZAZIONE DELLE IMPRESE MINORI AGROALIMENTARI
1997 Bifulco, Francesco
ENTREPRENEURIAL BEHAVIOUR IN THE INTERNATIONAL DEVELOPMENT OF SMALL FIRMS
1997 Bifulco, Francesco
Il consumatore museale experience-driven. Evidenze empiriche per una prospettiva integrata.
2010 Bifulco, Francesco
La gestione dei percorsi di innovazione
2005 Stampacchia, Paolo; Bifulco, Francesco