Evaluation of an intervention to improve students’ use of content knowledge when dealing with Socio-Scientific Issues / Testa, Italo; E., Salvato. - (2011). (Intervento presentato al convegno Global Sustainability and Public Understanding of Science: the role of Science Education Research in the International Community tenutosi a Orlando, Florida, nel 3-6 April).

Evaluation of an intervention to improve students’ use of content knowledge when dealing with Socio-Scientific Issues.

TESTA, ITALO;
2011

2011
Evaluation of an intervention to improve students’ use of content knowledge when dealing with Socio-Scientific Issues / Testa, Italo; E., Salvato. - (2011). (Intervento presentato al convegno Global Sustainability and Public Understanding of Science: the role of Science Education Research in the International Community tenutosi a Orlando, Florida, nel 3-6 April).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11588/507138
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact