MELE, CRISTINA
MELE, CRISTINA
DIPARTIMENTO DI ECONOMIA, MANAGEMENT, ISTITUZIONI
Eccellenza nel business e valore per gli stakeholder: il ruolo del TQM (prima parte)
2003 Colurcio, M; Mele, Cristina
Marketing e qualità per la creazione di customer value
2003 Mele, Cristina
Total quality management, gestione della conoscenza e sviluppo di learning organisation
2002 Mele, Cristina
Il Quality Management
2004 Mele, Cristina
L’impresa value creator: TQM e competence management. Il caso ABB
2002 Colurcio, M; Mele, Cristina
Value innovation and creativity in B2B: NPD and NSD within service-dominnat logic
2007 Mele, Cristina
The management of conflict. How to strengthen relationships and network
2006 Mele, Cristina
Value creation and diffusion through virtual relationships
2004 Mele, Cristina
Quality management in Italian firms: what’s its role in developing a market-oriented firm?
2002 Mele, Cristina
Development of quality and management by processes: the case of University of Naples -Faculty of Economics
1999 Stampacchia, Paolo; Colurcio, M.; Mele, C.
The real contribute of TQM to business management:a trigger for innovation, business excellence and value creation
2002 Stampacchia, Paolo; Mele, Cristina; Colurcio, Maria
Attività e capacità di marketing nelle grandi imprese in Italia
2003 Mele, Cristina; Stampacchia, Paolo
Eccellenza nel business e valore per gli stakeholder: il ruolo del TQM (seconda parte)
2003 Colurcio, M; Mele, Cristina
La relazione fra qualità e tecnologia: leva per rinnovare la gestione aziendale e sviluppare un’impresa e-business oriented
2002 Mele, Cristina
Marketing relazionale: il contributo della scuola italiana
2006 Mele, Cristina
Dimensioni cognitive e relazionali nell’innovazione di prodotto: analisi teorica ed evidenza empirica
2001 Mele, Cristina
Relationship and value co-creation in a project’s network
2007 Mele, Cristina
Interactions between marketing and quality to create customer value
2007 Mele, Cristina
Value co-creation processes between retailers and consumers
2008 Andreu, L.; Mele, Cristina; Sanchez, I.
Managing value creation within a project. From value delivery sequence to value co-creating network
2008 Mele, Cristina