CARBONE, EMMADONATA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 311
NA - Nord America 119
AS - Asia 97
AF - Africa 4
Totale 531
Nazione #
IT - Italia 232
US - Stati Uniti d'America 115
SG - Singapore 55
HK - Hong Kong 36
FI - Finlandia 24
DE - Germania 16
BE - Belgio 10
GB - Regno Unito 8
NL - Olanda 6
IE - Irlanda 5
ES - Italia 4
FR - Francia 3
BW - Botswana 2
CA - Canada 2
GH - Ghana 2
IN - India 2
MX - Messico 2
RU - Federazione Russa 2
AT - Austria 1
CN - Cina 1
IL - Israele 1
JP - Giappone 1
KR - Corea 1
Totale 531
Città #
Naples 71
Santa Clara 59
Singapore 47
Hong Kong 34
Milan 22
Helsinki 21
Ashburn 14
Rome 13
Bologna 9
Verona 8
Orta di Atella 7
Cimitile 6
Sassano 6
Brindisi 5
Dublin 5
Hasselt 5
Falkenstein 4
Afragola 3
Bradford 3
Cagliari 3
Chandler 3
Frattamaggiore 3
Lappeenranta 3
Remscheid 3
San Nicola la Strada 3
Seattle 3
Sorso 3
Accra 2
Antwerp 2
Bergamo 2
Bilbao 2
Brussels 2
Caserta 2
Central 2
Coimbatore 2
Council Bluffs 2
Desio 2
Gaborone 2
Kronberg 2
Leeds 2
Lizzanello 2
Lusciano 2
Marbella 2
Messina 2
Montalto Uffugo 2
Pagani 2
Pesaro 2
Santeramo in Colle 2
Taunton 2
Amsterdam 1
Bari 1
Bellizzi 1
Boardman 1
Casalnuovo di Napoli 1
Casarile 1
Castellammare di Stabia 1
Catania 1
Ciudad Juárez 1
Crispiano 1
Dottingen 1
Florence 1
Formigine 1
Giugliano in Campania 1
Hatsugano 1
Ischia 1
Jeanerette 1
Koersel 1
Lawrence 1
Marano di Napoli 1
Mexico City 1
Moscow 1
New York 1
Nice 1
Nuremberg 1
Paris 1
Pozzuoli 1
Reggio Calabria 1
Rouyn-Noranda 1
Salerno 1
San Giuseppe Vesuviano 1
Seongbuk-gu 1
Seravezza 1
Tel Aviv 1
Urbino 1
Wilmington 1
Zanica 1
Totale 447
Nome #
IPO in family business: A systematic review and directions for future research 65
La relazione tra l’esperienza degli amministratori e il business plan: un’indagine empirica sulle imprese quotate in Italia 63
Capitolo 1 – Imprenditorialità e creazione di valore transgenerazionale: i casi studiati e il framework della ricerca 54
Financing the Family Business 41
Capitolo 17 – Le diverse vie alla creazione di valore transgenerazionale: i profili imprenditoriali emergenti 37
Women directors and strategic disclosure 34
Capitolo 9 – GDL “Da piccola realtà artigianale ad azienda commerciale: il coraggio di trasformarsi" 33
What use of proceeds do family IPOs signal? The influence of family generational stage and family CEO 33
Capitolo 10 – Gibus “Quando l’innovazione si fa elegante: il perfetto connubio tra funzionalità e design" 30
Integrating SEM, Wald test and ANOM to disentangle the effect of TMT functional background on strategic plans 29
Why and how do family firms go public? A socioemotional wealth perspective of IPO 27
IPO Timing in Family and Non-Family Firms: Investigating the CEO’s Characteristics Role 26
Why And How Family Firms Face IPO: A Socioemotional Wealth Perspective’ 23
Does the COVID-19 pandemic reward firms performing better on corporate social matters? 23
Capitolo 15 – Sabelt “La leggerezza dell’innovazione” 20
The impact of board gender diversity on the time to IPO: investigating the moderating role of family ownership dispersion. 19
Timing the transition: gender diversity’s role in family IPOs 14
Il settore editoriale. Valutazione della performance tra ebook e tradizione cartacea 13
Totale 584
Categoria #
all - tutte 1.897
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 1.897


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2021/202216 0 2 0 0 5 0 0 1 1 3 0 4
2022/202353 1 0 0 0 1 2 0 6 20 11 7 5
2023/2024179 0 4 8 28 37 9 26 17 7 6 18 19
2024/2025336 24 32 13 41 53 82 91 0 0 0 0 0
Totale 584