Investigating how systemic and heuristic factors affect consumers’ acceptance towards the use of social robots during Covid-19. Evidence from the hospitality industry / DELLA CORTE, Valentina; Sepe, Fabiana; Prisco, Anna; DEL GAUDIO, Giovanna; DI TARANTO, Enrico. - (2022).

Investigating how systemic and heuristic factors affect consumers’ acceptance towards the use of social robots during Covid-19. Evidence from the hospitality industry

Valentina Della Corte;Fabiana Sepe;Anna Prisco;Giovanna Del Gaudio;Enrico Di Taranto
2022

2022
9788894713602
Investigating how systemic and heuristic factors affect consumers’ acceptance towards the use of social robots during Covid-19. Evidence from the hospitality industry / DELLA CORTE, Valentina; Sepe, Fabiana; Prisco, Anna; DEL GAUDIO, Giovanna; DI TARANTO, Enrico. - (2022).
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
CONFERECE-PROCEEDINGS-EXTENDED-ABSTRACT-MILANO-2022.pdf

accesso aperto

Licenza: Dominio pubblico
Dimensione 923.79 kB
Formato Adobe PDF
923.79 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11588/964219
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact