How does user-generated content on Social Media affect stock predictions? A case study on GameStop / Ferraro, Antonino; Sperli', G.. - In: ONLINE SOCIAL NETWORKS AND MEDIA. - ISSN 2468-6964. - 43-44:(2024). [10.1016/j.osnem.2024.100293]

How does user-generated content on Social Media affect stock predictions? A case study on GameStop

Ferraro, Antonino;Sperli' G.
2024

2024
How does user-generated content on Social Media affect stock predictions? A case study on GameStop / Ferraro, Antonino; Sperli', G.. - In: ONLINE SOCIAL NETWORKS AND MEDIA. - ISSN 2468-6964. - 43-44:(2024). [10.1016/j.osnem.2024.100293]
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11588/993232
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 0
social impact