TESTA, PIERPAOLO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.376
NA - Nord America 1.070
AS - Asia 376
OC - Oceania 22
AF - Africa 6
SA - Sud America 2
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 3.853
Nazione #
IT - Italia 2.058
US - Stati Uniti d'America 1.030
SG - Singapore 180
CN - Cina 83
GB - Regno Unito 83
CA - Canada 40
FI - Finlandia 34
FR - Francia 31
DE - Germania 27
IE - Irlanda 27
VN - Vietnam 24
AU - Australia 22
ES - Italia 17
ID - Indonesia 17
PH - Filippine 16
SE - Svezia 15
IN - India 13
NL - Olanda 13
AT - Austria 11
RO - Romania 11
IR - Iran 9
CH - Svizzera 8
NO - Norvegia 8
RU - Federazione Russa 8
BE - Belgio 5
DK - Danimarca 5
GR - Grecia 5
PK - Pakistan 5
TR - Turchia 5
PL - Polonia 4
HK - Hong Kong 3
HU - Ungheria 3
JP - Giappone 3
MY - Malesia 3
OM - Oman 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BD - Bangladesh 2
BR - Brasile 2
DZ - Algeria 2
ET - Etiopia 2
KE - Kenya 2
LK - Sri Lanka 2
LT - Lituania 2
TH - Thailandia 2
A1 - Anonimo 1
CY - Cipro 1
JO - Giordania 1
KR - Corea 1
TW - Taiwan 1
UA - Ucraina 1
Totale 3.853
Città #
Naples 327
Napoli 230
Singapore 149
Santa Clara 140
Chandler 135
Milan 112
Rome 92
Altamura 50
Millbury 43
Princeton 35
Ashburn 34
Nanjing 24
Boston 22
Ottawa 22
Des Moines 21
Ho Chi Minh City 18
Redwood City 18
Casoria 17
Wilmington 16
Bari 15
Palermo 15
Nanchang 13
Turin 13
Verona 13
Santa Maria Capua Vetere 12
Cimitile 11
Santa Maria A Vico 11
Coventry 10
Florence 10
Jiaxing 10
Leeds 10
Portici 10
Sydney 10
Venice 10
Caserta 9
Poli 9
Pompei 9
Salerno 9
Striano 9
Castellammare di Stabia 8
Jacksonville 8
London 8
Acerra 7
Adelaide 7
Battipaglia 7
Bologna 7
Limatola 7
Marano Di Napoli 7
Ottaviano 7
Seattle 7
Banyumas 6
Brusciano 6
Catania 6
Cercola 6
Genoa 6
Guangzhou 6
Hebei 6
Lawrence 6
Montesarchio 6
Pozzuoli 6
Suisio 6
Tehran 6
Torre Annunziata 6
Voluntari 6
Amsterdam 5
Brescia 5
Cebu City 5
Cosenza 5
Crotone 5
Ercolano 5
Francavilla In Sinni 5
Nocera Inferiore 5
Omaha 5
Pimonte 5
Quezon City 5
Ramacca 5
Saint-ouen 5
Scarperia 5
Aversa 4
Catanzaro 4
Dong Ket 4
Dublin 4
Fairfield 4
Gillingham 4
Helsinki 4
Holden 4
Islamabad 4
Lappeenranta 4
Leisach 4
Marina di Camerota 4
Marseille 4
Monte Di Procida 4
Mugnano Di Napoli 4
Padova 4
Pomezia 4
Pomigliano D'arco 4
Portsmouth 4
Prata 4
Quartu Sant'elena 4
San Nicola la Strada 4
Totale 2.045
Nome #
Loss of Brand Iconicity: The Alfa Romeo Case 269
L'analisi SWOT 220
The Rise and Fall of an Iconic Brand: Alfa Romeo 211
Innovazione del modello di business «service-centric» nell’era della trasformazione digitale 162
INNOVAZIONE DEL MODELLO DI BUSINESS NEL SETTORE DEL GROCERY RETAILING 157
OUTSOURCING NEW PRODUCT DEVELOPMENT FOSTERED BY DISRUPTIVE TECHNOLOGICAL INNOVATION: A DECISION-MAKING MODEL 146
Consumer Brand Engagement Positioning in Marketing Theory under a Service Dominant Logic Perspective 141
Strategic outsourcing, innovation and global supply chains. A case study from the aviation industry 138
THE CUSTOMER E-LOYALTY IN ONLINE RETAILING: A PROPOSAL OF A MEASUREMENT SCALE 134
Service-Dominant Logic: inward and outward views 125
Strategie di sviluppo delle destinazioni turistiche e ruolo della marca territoriale 117
CONSUMER ONLINE BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY CREATION. AN EMPIRICAL RESEARCH ON THE ITALIAN LUXURY FASHION BRANDS 114
Innovazione del modello di Business. Le dimensioni latenti nella letteratura di management 111
Consumer Brand Engagement Exploration in Digital Environment. An Empirical Research on an Italian Cult Brand. 109
Customer e-Loyalty in Online Retailing: Testing a Measurement Scale 109
COMPARING BUSINESS MODELS IN THE GROCERY RETAILING INDUSTRY: A CONCEPTUAL FRAMEWORK PROPOSAL 93
L'italianità come fattore di posizionamento distintivo della marca. 91
Consumer Online Brand Engagement and Brand Equity Creation. An Empirical Research on the Italian Luxury Fashion Brands. 85
Latent theoretical constructs of service dominant logic 82
The process of de-iconisation of an iconic brand: a genealogical approach 74
Customer knowledge competence, consumer insight interpretive consumer research and competitive advantage of the firm 72
How Does Innovator’s Dna Work in Service Systems for New Entrepreneurship Acceleration? 72
Marketing Performance Measurement In FMCG Proposing And Testing A Conceptual Model 69
How Does Innovator’s Dna Work in Service Systems for New Entrepreneurship Acceleration? 64
Nostalgia and Pastiche in the Post-postmodern Zeitgeist: The ‘Postcar’ from Italy 62
Marketing Theory Advancement on Consumer Brand Engagement 58
The role of innovation intermediaries in technology venturing 57
Individual Values Fostering Entrepreneurship in Business Accelerators 54
Tecnologie ad alta intensità connettiva, relazioni di marketing e processi di creazione di valore per i clienti nei mercati BtoB 53
THE OUSOURCINGOFINNOVATIONACTIVITIES. A LONGITUDINAL STUDY IN THE SUPPLY CHAIN OF AIRCRAFT INDUSTRY 51
Il caso del Parco Scientifico e Tecnologico Area Science Park di Trieste. 48
Place-specific resources and destination branding management in the tourism stakeholder systems. The Campi Flegrei Case 45
Strategic outsourcing, innovation and global supply Chains. A case from the aviation industry. 44
Heterogeneity of contextual resources and destination branding management. The Campi Flegrei Case 42
Customer knowledge competence, consumer insight interpretive techniques and competitive advantage of the firm 41
L'analisi della struttura delle relazioni interne ad AMRA attraverso metodologie di analisi multivariata 41
Il Caso Barcellona.Un'esperienza di pianificazione strategica applicata alle città. 40
Outsourcing of innovation activities in supply chains with high-intensity of research and development 39
Theories of the firm and implications for outsourcing. 37
Giving form to future branding realities 34
Un modello concettuale di sviluppo del sistema di offerta locale dei beni culturali dei Campi Flegrei 34
Il caso Genova. Lo sviluppo polifunzionale. 33
The outsourcing of innovation activities in suppy chains with high-intensity of research and development 29
Le risorse archeologico-culturali. 27
Issues in defining and placing consumer brand engagement 25
Brand algorithms and social engagement in digital era 24
Digital Transformation, Servitization and Governmentality 23
La mappatura dei domini applicativi potenziali 23
Le opzioni strategiche per la valorizzazione delle combinazioni potenziale competitivo delle risorse-soluzione-potenziale di mercato del dominio applicativo di AMRA 22
The Role of Technological Platforms in Co-creating Symbiotic Relationships Between Firms and Society 20
The Role of Brand Purpose as the Driver to Achieve Sustainability in Organizations 13
Totale 3.984
Categoria #
all - tutte 10.073
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 10.073


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020119 0 0 0 0 0 14 17 8 18 11 13 38
2020/2021452 23 7 35 36 181 32 27 14 45 26 12 14
2021/2022301 7 4 15 17 15 13 7 30 28 21 41 103
2022/2023575 45 34 24 13 48 31 16 157 97 27 49 34
2023/2024646 22 55 47 51 41 60 40 88 18 61 104 59
2024/2025754 97 115 85 118 212 127 0 0 0 0 0 0
Totale 3.984