ZAPPIA, ALESSANDRO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 627
NA - Nord America 425
AS - Asia 126
AF - Africa 16
SA - Sud America 3
Totale 1.197
Nazione #
IT - Italia 525
US - Stati Uniti d'America 420
SG - Singapore 44
UA - Ucraina 40
CN - Cina 30
HK - Hong Kong 30
FI - Finlandia 21
CI - Costa d'Avorio 15
IN - India 13
DE - Germania 12
IE - Irlanda 8
VN - Vietnam 8
CA - Canada 5
GB - Regno Unito 4
CL - Cile 3
SE - Svezia 3
BE - Belgio 2
FR - Francia 2
NL - Olanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
DK - Danimarca 1
ES - Italia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
MD - Moldavia 1
PT - Portogallo 1
RO - Romania 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 1.197
Città #
Napoli 101
Santa Clara 49
Chandler 48
Salerno 35
Singapore 35
Naples 31
Hong Kong 30
Piano di Sorrento 26
Cava Dei Tirreni 24
Ashburn 20
Nocera Inferiore 17
Pagani 13
Pune 13
Beijing 11
Helsinki 11
Princeton 10
Millbury 9
Dong Ket 8
Boston 7
Cagliari 7
Des Moines 7
Villaricca 7
West Lafayette 7
Nanjing 6
Rome 6
Saviano 6
Wilmington 6
Falkenstein 5
Jacksonville 5
Palermo 5
Hebei 4
Jiaxing 4
Ottawa 4
Boardman 3
Modugno 3
Santiago 3
Bologna 2
Carson City 2
Casamassima 2
Caserta 2
Cava De' Tirreni 2
Cernobbio 2
Greve in Chianti 2
Houston 2
Leuven 2
Lucera 2
Lunano 2
Norrtälje 2
Nove 2
Ogliastro Cilento 2
Ottaviano 2
Redwood City 2
Torre Del Greco 2
Andover 1
Barcelona 1
Benevento 1
Brindisi 1
Bucharest 1
Carlino 1
Casalnuovo Di Napoli 1
Changsha 1
Chisinau 1
Core 1
Dallas 1
Delft 1
Florence 1
Gioia Sannitica 1
Indiana 1
Jianning 1
Jinan 1
Johannesburg 1
Lanciano 1
Lawrence 1
London 1
Los Angeles 1
Marano di Napoli 1
Melito di Napoli 1
Milan 1
Nanchang 1
Pozzuoli 1
Quarteira 1
Saint-vincent 1
San Giorgio Del Sannio 1
Shenyang 1
Somma Vesuviana 1
Tel Aviv 1
Telese 1
The Dalles 1
Toronto 1
Trieste 1
Utrecht 1
Washington 1
Woodbridge 1
Totale 660
Nome #
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. I anno. Valutazione delle attività 146
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 123
Un percorso didattico sulle cause delle stagioni basato sulla metodologia dell'inquiry 109
L’Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali, Matematiche e Fisiche. II anno 104
Participatory Process in Science Education Practices 102
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 100
Quantitative experiments to explain change of seasons 96
L'Apprendimento Permanente delle Scienze Naturali,Matematiche e Fisiche 95
Development and validation of a university students’ progression in learning quantum mechanics through exploratory factor analysis and Rasch analysis 89
Towards a Learning Progression in Quantum Mechanics 75
Investigating science teachers’ transformations when implementing inquiry-based teaching-learning sequences 72
Science Teachers’ Transformations When Implementing Inquiry-Based Teaching-Learning Sequences 33
How to Relate Research on Students' Views and Teacher Education About Inquiry With Dissemination Activities 32
Investigating Science Teachers’ transformation when implementing Inquiry Based Teaching Learning Sequences 28
Secondary Students’ Views About Scientific Inquiry 25
Totale 1.229
Categoria #
all - tutte 3.362
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 3.362


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202048 0 0 0 0 0 0 7 1 8 17 11 4
2020/2021122 13 37 3 14 6 12 4 15 3 1 4 10
2021/202282 2 1 2 4 2 4 1 2 10 7 23 24
2022/2023122 11 2 5 10 34 15 0 11 22 0 11 1
2023/2024159 5 23 47 11 12 18 6 23 0 1 10 3
2024/2025161 31 12 3 10 25 49 31 0 0 0 0 0
Totale 1.229