VASTOLA, Antonella Palmina
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 254
AS - Asia 183
EU - Europa 154
AF - Africa 2
SA - Sud America 1
Totale 594
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 251
IT - Italia 112
SG - Singapore 109
VN - Vietnam 46
CN - Cina 12
DE - Germania 12
UA - Ucraina 7
JP - Giappone 5
TH - Thailandia 5
HU - Ungheria 4
IE - Irlanda 4
CA - Canada 3
FR - Francia 3
GB - Regno Unito 3
PH - Filippine 3
PT - Portogallo 3
BE - Belgio 2
CH - Svizzera 2
CI - Costa d'Avorio 2
IN - India 2
ES - Italia 1
KG - Kirghizistan 1
NL - Olanda 1
PE - Perù 1
Totale 594
Città #
Singapore 82
Dong Ket 44
Chandler 33
Santa Clara 22
Millbury 17
Lawrence 13
Des Moines 10
Naples 10
Milan 8
Woodbridge 8
Beijing 7
Fairfield 7
Kronberg 7
Bangkok 5
Jacksonville 5
West Jordan 5
Wilmington 5
Catania 4
Napoli 4
Ashburn 3
Augsburg 3
Boston 3
Dublin 3
Foligno 3
Ottawa 3
Porto 3
Rome 3
San Juan 3
Sesto Fiorentino 3
Tokyo 3
Bari 2
Brescia 2
Carovigno 2
Castiglione del Lago 2
Chengdu 2
Colombier 2
Daimyo 2
Desenzano del Garda 2
Gimigliano 2
Ho Chi Minh City 2
Misilmeri 2
Montemarano 2
Montemesola 2
Nanjing 2
Parma 2
Salerno 2
Sandrigo 2
Schaarbeek 2
Selargius 2
Springfield 2
The Dalles 2
Barcelona 1
Bergamo 1
Bishkek 1
Boardman 1
Casagiove 1
Caserta 1
Council Bluffs 1
Ercolano 1
Lima 1
London 1
Macerata 1
Modena 1
Mountain View 1
Norwalk 1
Phoenix 1
Pikesville 1
Pogno 1
Pomigliano d'Arco 1
Pozzuoli 1
Redwood City 1
Reggio Calabria 1
San Nicola la Strada 1
Sant'Antonio Abate 1
Scafati 1
Wenzhou 1
Totale 396
Nome #
Exploring gender differences in the Italian traditional pizza consumption 39
Exploring urban gardening experiences in Europe and Asia: Rome vs Tokyo 39
Sustainable winegrowing: Current perspectives 35
Consumers' engagement in co-creation of value and crowfunding: Naked wine as a best practice 32
The Sustainability of Agro-Food and Natural Resource Systems in the Mediterranean Basin 32
Introduction 32
Multi-criteria Evaluation of Bran Use to Promote Circularity in the Cereal Production Chain 31
Promoting Small-Scale Biofuel Production: A Qualitative GIS-OWA Methodology for Land Suitability Analysis of Winter Rapeseed 31
Crowdsourcing in wine business: Co-creation and fundraising experiences 30
preface 25
L'uso della crusca per promuovere circolarità nella filiera cerealicola 25
Fairness and alternative Food Networks (AFNs) in Italy 24
A comparative multidimensional evaluation of conservation agriculture systems: A case study from a Mediterranean area of Southern Italy 24
Sostenibilità economica della viticoltura non convenzionale: l’esperienza italiana 23
L’evoluzione dei “servizi connessi all’agricoltura “ negli anni Novanta 21
L’impresa familiare e il suo posizionamento sul mercato 18
Perceived quality and certification: the case of organic fruit 13
The Decoupling Effect in Italian Agricultural Waste: An Empirical Analysis 12
L'uso della crusca per promuovere la circolarità nella filiera cerealicola 10
Il modello principale-agent 9
La certificazione della qualità nel sistema agroalimentare 9
La qualità nel sistema agroalimentare: uno schema teorico di analisi 9
Il concetto e il ruolo della qualità nel settore agro-alimentare 9
Cause Related Marketing Within The Italian Agri-Food System 8
Which rules and criteria for a fairer market: a conceptual framework and some evidences about the Italian food supply chain 8
Recessione economica e viticoltura italiana: nuove sfide e opportunità 8
L'orientamento alla responsabilità sociale: nuovi strumenti per la competitività delle imprese agroalimentari italiane 7
Biodynamic Wine: a market and ethic opportunity 7
Valutazione causale del sistema podolico lucano 7
L’impresa familiare e il suo posizionamento sul mercato 6
Cause Related Marketing: Between Solidarity and Competition within the Italian Agri-Food System 6
Non-conventional viticulture as a viable system: a case study in Italy 6
Sustainable regional development in the DPSIWR framework: the case of Podolian caciocavallo cheese 6
La commercializzazione dei prodotti ortofrutticoli freschi: scenario competitivo e strumenti di analisi 5
Collaborative relationships and branding policies: successful strategies for small size farms 4
La Conjoint Analysis: uno strumento per l’analisi della qualità dei prodotti agroalimentar 4
Italian viticulture between tradition and innovation: a survey on the business decisions of wineries of Basilicata 4
Social media marketing and wine: Naked wines case study 4
L'impatto degli interventi del P.O. Feoga 1994-99 sull'agricoltura campana: l'attuazione nel primo triennio 4
The Sustainability of Agro-Food System and Natural Resource Systems in the Mediterranean Bacin 4
Cause Related Marketing between solidarity and competition within the Italian food and agricultural system 4
L’evoluzione dei servizi connessi all’agricoltura negli anni Novanta 3
Simply red? The effects of distinct colours and sustainable production methods on the consumers’ preferences for healthier sweet peppers 3
Totale 640
Categoria #
all - tutte 3.565
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 3.565


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202059 0 0 0 0 0 0 3 1 36 9 9 1
2020/202184 0 0 5 6 4 3 3 0 6 1 3 53
2021/202241 0 0 0 2 0 0 1 5 2 0 1 30
2022/2023109 15 3 3 7 13 19 1 13 25 1 7 2
2023/2024193 2 17 6 46 8 12 12 13 8 14 29 26
2024/2025151 56 74 4 8 9 0 0 0 0 0 0 0
Totale 640