CEMBALO, LUIGI
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.235
EU - Europa 2.551
AS - Asia 1.573
AF - Africa 65
SA - Sud America 24
OC - Oceania 12
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
Totale 7.466
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.134
IT - Italia 1.337
SG - Singapore 716
CN - Cina 467
HK - Hong Kong 332
FI - Finlandia 237
IE - Irlanda 179
FR - Francia 167
UA - Ucraina 149
DE - Germania 118
CA - Canada 92
RU - Federazione Russa 92
NL - Olanda 75
CI - Costa d'Avorio 59
GB - Regno Unito 45
SE - Svezia 37
BR - Brasile 21
IN - India 18
ES - Italia 17
CZ - Repubblica Ceca 16
AU - Australia 11
DK - Danimarca 11
AL - Albania 10
BG - Bulgaria 10
CH - Svizzera 10
MX - Messico 8
PL - Polonia 8
EU - Europa 6
PH - Filippine 6
VN - Vietnam 6
AT - Austria 5
BE - Belgio 5
MY - Malesia 4
RO - Romania 4
TR - Turchia 4
TW - Taiwan 4
ID - Indonesia 3
JP - Giappone 3
LT - Lituania 3
ME - Montenegro 3
NO - Norvegia 3
PK - Pakistan 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
BD - Bangladesh 2
CO - Colombia 2
HU - Ungheria 2
KE - Kenya 2
PT - Portogallo 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BS - Bahamas 1
CV - Capo Verde 1
DZ - Algeria 1
EG - Egitto 1
GR - Grecia 1
HR - Croazia 1
IL - Israele 1
KR - Corea 1
LB - Libano 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PE - Perù 1
SI - Slovenia 1
Totale 7.466
Città #
Singapore 580
Santa Clara 466
Chandler 386
Hong Kong 324
Napoli 199
Princeton 193
Millbury 192
Nanjing 165
Jacksonville 139
Boston 136
Ashburn 107
Naples 100
Des Moines 79
Ottawa 78
Wilmington 66
Nanchang 63
Amsterdam 51
Rome 43
Helsinki 42
Milan 34
Beijing 32
Hebei 32
Shenyang 31
Falkenstein 24
Tianjin 24
Jiaxing 23
Padova 23
Changsha 22
Lawrence 22
Redwood City 22
Ercolano 20
Seattle 20
Kunming 19
Norwalk 18
Florence 17
Falls Church 16
Bologna 15
Dublin 15
Portici 15
Brno 13
Bari 12
Bonn 12
Milazzo 11
Catania 10
Tirana 10
Torino 10
Woodbridge 10
Boardman 9
Lappeenranta 9
Munich 9
Palermo 9
Salerno 9
Sofia 9
New York 8
Parma 8
Perugia 8
Potenza 8
Centro 7
Dallas 7
Foggia 7
Guangzhou 7
Ithaca 7
Kronberg 7
Piano Di Sorrento 7
Pomigliano D'arco 7
Pune 7
Washington 7
Fairfield 6
Finale Emilia 6
Hangzhou 6
Siena 6
Terni 6
Torre Annunziata 6
Trento 6
Abano Terme 5
Aci Catena 5
Afragola 5
Angri 5
Avellino 5
Indiana 5
Santa Maria A Vico 5
Vicenza 5
Acerra 4
Ann Arbor 4
Barcelona 4
Busto Arsizio 4
Carini 4
Caserta 4
Casoria 4
Crosby 4
Culiacán 4
Dong Ket 4
Fano 4
Fisciano 4
Krakow 4
Messina 4
Negrar 4
Osimo 4
Parabiago 4
Pionca 4
Totale 4.251
Nome #
Potenziamento della filiera pomodoro attraverso applicazioni integrate di post-genomica GenoPOM-pro 127
Consumers are willing to participate in circular business models: A practice theory perspective to food provisioning 106
L'Agricoltura biologica fuori dalla nicchia: le nuove sfide 95
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato (Agri-food system and the postmodern consumer: new challenges for research and for markets) 87
Valorizzazione di produzioni ortive campane di eccellenza con strumenti di genomica avanzata GenHORT 82
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 79
Farmers' participation in civic agriculture: The effect of social embeddedness 78
Do durum wheat producers benefit of vertical coordination? 75
Consumers willingness to pay for Corporate Social Responsibility 72
Determinants of Individual Attitudes Toward Animal Welfare-Friendly Food Products 70
The environmental benefits of changing logistics structures for fresh vegetables 69
Brand reputation of Italian wine: a quantile regression estimation 66
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Un'applicazione al box scheme 65
Drinking wine at home: Hedonic analysis of sicilian wines using quantile regression 65
Consumers' willingness to pay and drivers of motivation to consume omega-3 enriched mozzarella cheese 65
L'agricoltura biologica nel PSR della regione Campania: una valutazione tramite supporto GIS 64
A new form of consumption of organic products: a customer satisfaction analysis in a Community Supported Agriculture 62
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 61
Gli studi di economia agraria e le conoscenze necessarie per le politiche agrarie del futuro. 61
Farming profitability of direct selling in Italy: A propensity score matching approach 60
Food safety concerns in urban China: Consumer preferences for pig process attributes 60
Consumers' Perspective on Circular Economy Strategy for Reducing Food Waste 59
The role of production process and information on quality expectations and perceptions of sparkling wines 59
Problematiche economico-sociali nei paesi avanzati sulla rintracciabilità e sulla sicurezza delle produzioni agroalimentari 58
Are "good guys" more likely to participate in local agriculture? 58
Alimentazione degli animali, costi di produzione e qualità del latte e della mozzarella in un allevamento bufalino biologico e in uno convenzionale 56
Willingness to pay for insect-based food: The role of information and carrier 56
Lo sviluppo del sistema enoturistico in Campania 55
Human values and preferences for cleaner livestock production 55
Beyond agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 53
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca 53
Agricultural landscape certification as a market-driven tool to reward the provisioning of cultural ecosystem services 53
Development and trade competitiveness of the European wine sector: A gravity analysis of intra-EU flows 52
The "Land of Fires" Toxic Waste Scandal and Its Effect on Consumer Food Choices 52
Conoscenza della realtà e politica agraria: questioni aperte per la ricerca. 51
Il sistema agroalimentare ed il consumatore postmoderno: nuove sfide per la ricerca e per il mercato 51
Agri-food system and the postmodern consumer: New challenges for research and for markets 51
Beyond Agropiracy: the case of Italian pasta in the United States retail market 50
Technology communication in times of food neophobia: what do companies communicate to whom? 50
Consumers' heterogeneous preferences for corporate social responsibility in the food industry 50
Consumption Corridors as a new paradigm of sustainability 49
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 49
Analisi dell'efficienza delle aziende viticole mediante la metodologia DEA 49
Il commercio internazionale del vino: mercati e competitor emergenti 49
On the segregation of genetically modified, conventional and organic products in European agriculture: a multi-market equilibrium analysis 45
L'agricoltura biologica nel PSR della Regione Campania: una valutazione del primo anno di applicazione tramite supporto GIS 44
Efficiency analysis of italy's wine producers 44
Vertical integration in agribusiness. Is it a bargain ? 44
"Utilizzo di cereali micorrizati nelle produzioni lattiero casearie bovine e bufaline campane (CEREAMICO)" PSR Campania 2007/2013- Mis. 124. 44
Willingness to Pay for a GM tomato: an Experimental Test 43
Bioenergy chain building: a collective action perspective 43
Redefining Wellbeing and Normality: Circular Consumption Beyond the Low Hanging Fruit 43
An integrated method for evaluation of organic farming support scheme environmental effects with Geographic Information Systems 42
Sustainability and New Models of Consumption: The Solidarity Purchasing Groups in Sicily 42
140th EAAE Seminar Theories and Empirical Applications on Policy and Governance of Agri-food Value Chains 42
Perspectives and challenges of small scale plant microalgae cultivation. Evidences from Southern Italy 42
Distributional Effects of Maize Price Increases in Malawi 41
Bioenergy chain building: a collective action perspective 41
Innovation in floriculture when environmental and economics criteria are conflicting 41
Natural versus enriched food: Evidence from a laboratory experiment with chewing gum 41
The seven challenges for transitioning into a bio-based circular economy in the agri-food sector 41
Is oil export a curse in developing economies? Evidence of paradox of plenty on food dependency 41
4th International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks 40
Consumer's Side of Corporate Social Responsibility: A Nonhypothetical Study 40
Costi e benefici di un programma di tracciabilità per la filiera della patata precoce italiana 39
14° EAAE 2014 Congress dal titolo Agri-Food and Rural Innovations for Healthier Societies 39
Sharing values or sharing costs? Understanding consumer participation in alternative food networks 39
Un Possibile Modello per Aziende con Colture pluriennali 38
Una nuova proposta metodologica per l'analisi della customer satisfaction. Una applicazione al box scheme 38
L'agricoltura biologica italiana tra opportunità consolidate e nuove sfide 38
Country-of-Origin Labelling for the Italian early potato supply chain 38
Consumers preferences in emerging markets and export strategies:the case of the Russian wine market 37
La filiera della patata biologica in Italia 37
Fossil energy versus nuclear, wind, solar and agricultural biomass: Insights from an Italian national survey 36
Are good guys more likely to participate in food community networks? 36
Eco-packaging in organic foods: rational decisions or emotional influences? 35
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 35
Atti del XLV Convegno SIDEA - Politiche per i Sistemi Agricoli di Fronte ai Cambiamenti: Obiettivi, Strumenti, Istituzioni 35
Attributi di processo e di prodotto nella filiera carne suina: un'analisi europea delle preferenze dei consumatori attraverso un modello generalizzato ad utilità stocastica 35
CO2Emission in the Fresh Vegetables Chains: A meta-analysis 35
Agricultural and Food Economics: the challenge of sustainability 34
Problematiche Economico-Sociali dei Paesi Avanzati: Intervento Pubblico sulla Sicurezza Alimentare 34
L’identificazione e caratterizzazione dei sistemi aziendali rappresentativi e la valutazione dei loro risultati economici 34
Agricoltura Ecocompatibile: Un Modello di Analisi Multiobiettivo a Numeri Interi 34
Aspetti innovative della filiera del pomodoro bio in Italia 34
Transitioning Agri-food Systems into Circular Economy Trajectories 34
Reaping the benefits of microorganisms in cropping systems: Is the regulatory policy adequate? 33
L’impatto economico derivante al sistema agroalimentare italiano dalla liberalizzazione delle colture transgenciche 33
Stato dell’arte e prospettive del Metodo dei Momenti Generalizzati (GMM): un’analisi critica 33
L'impatto economico derivante al sistema agro-alimentare italiano dalla liberalizzazione delle colture transgeniche 33
Disponibilità di dati ed opportunità di analisi del data base RICA biologico 33
Ecological characteristics and new competitiveness strategies in fresh vegetables market 33
Performancat ekonomike dhe mundësitë e tregut të bujqësisë organike në shqipëri 33
Bilagro-Un software per la redazione di Bilanci di simulazione di azienda agraria 33
Costi di produzione dell’uva: analisi di un caso di studio in condizioni di elevata meccanizzazione in Sicilia 33
Food safety concerns and country-of-origin attribute. Do Chinese consumers avoid European meat? A Rank Ordered Logistic Model 33
Food Safety Concerns and Country-of-Origin Attribute. Do Chinese Consumers avoid European Meat? 33
Organic food consumption: The relevance of the health attribute 33
Consumers’ acceptance of fungus resistant grapes: Future scenarios in sustainable winemaking 33
Estimating a Behavioural Model of Risk Perception in Consuming a GM Product 32
Totale 4.886
Categoria #
all - tutte 34.110
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 34.110


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020219 0 0 0 0 0 0 12 15 5 38 69 80
2020/2021533 43 29 40 46 60 62 38 74 64 21 42 14
2021/20221.134 25 11 13 13 19 35 13 57 201 106 136 505
2022/20231.074 235 80 27 71 104 128 19 97 164 49 72 28
2023/20241.014 53 149 93 85 73 58 48 88 26 52 174 115
2024/20251.997 311 457 47 85 219 369 509 0 0 0 0 0
Totale 7.734